نظر بده بابا!
 
آنیتا ام 10ساله

فقط بگرد.مطمئن باش مطلب مورد علاقه ات رو پیدا می کنی

 
 

نظر بده بابا!
ارسال شده در چهار شنبه 13 مهر 1390برچسب:, - 22:13

 سلام. 

نظرات از قبل هم کمتر شده!

یعنی از کم هم کمتر! 

چرا کسی نظر نمیده؟ 

آخه چرا؟ 

این قدر نظر ندادی دیوونه شدم! 

چرا دل کسی واسه من نمیسوزه! 

آخه منم دل دارم.

دلهمه هم نظر میخواد!

پس حتما نظر بدین.

خواهشا!

لطفا!

ممنون میشم اگه بدین.

هر کی واسه دل من حداقل 2تا دونه نظر بده!

اگه نظر ندی، 

البته اگه نظر ندی

اگه هر کسی که بازدید میکنه 2تا نظر بده،اون موقع من هر بار که میام سر میزنم 30تا نظر میبینم.

(آخه من روزی 2بار سر میزنم)

واین یعنی فوق عالی...

خواهشا حرف های منو جدی بگیرید.

 اگه جدی بگیرید خیییییییییییلی عالیه.

واقعا ممنون میشم.

و خوشحال!

راستی بعضی نظر ها تبلیغاتی هستن.

برای اینکه من بتونم نظرات واقعی و اصلی رو تشخیص بدم،هر کی نظر اصلی میده،تو اون اسم من رو هم ذکر کنه.(مثلا بگه:"آنیتا جان.............")

آخه بیشتر نظرات نظراتی هستن که هر کی میده تا تبلیغ وبلاگ خودشو بکنه.

خدافظ     

صبر کن بینم!

بدون نظر نمیتونی بری! 

این تصویر من و توئه وقتی که نظر ندادی!منم ازت شکایت کردم.من سمت راستیم که میگم تغصیر تو بود!تو نظر ندادی!و تو هم میگی وای ببشخید اشتباه کردم! 

تصویر بزرگ شده ی تو در دادگاه

اینم تصویر بزرگ شده ی من در دادگاه

و خییییییییلی جوش میارم!

اما بعدش نظرم عوض میشه و ازت معذرت خاهی میکنم واسه رفتار تندم!

اما بهت میگم حتما باید از این به بعد نظر بدی...

و اگه ندی...

و دلیل هاتو قبول ندارم. 

مجبور میشم یه کوشولو جدی تر باهات برخورد کنم!  

حتما باید نظر بدی!

حداقل 2تا

طبق قوانین جدید وبلاگ.

کم کم دیگه باید برم بخوابم. 

دیگه واقعا خدافظ  



نظرات شما عزیزان:

مژگان
ساعت8:13---14 مهر 1390
طنازمن.......شوخی تا چند؟...دلبری میکنی از مامان....بوووووووس.
پاسخ:مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


نويسنده آنیتا